Působí v NGP jako edukátorka od roku 2022. Zprostředkovává umění a
architekturu 19.–21. století. Odborně garantuje a koncipuje oblast
školních vzdělávacích programů pro základní školy. Zaměřuje se na
spolupráci s univerzitami a pedagogy.
Je absolventkou oboru Výtvarná výchova a Pedagogika na Pedagogické fakultě UK v Praze, kde absolvovala doktorský studijní program zaměřený na oborovou didaktiku. Na poli teorie vychází z vybraných oblastí postmoderní filozofie, teorie vizuální kultury, teorie dějin umění, okrajově pak kognitivní lingvistiky. V rámci těchto teorií se soustředí na pojednání, která odhalují paradigmatické změny obracející perspektivu směrem k divákovi a jeho prožívání, a v tomto kontextu reflektuje proměny institucionální praxe. Na vybrané teorie a jejich výstupy navazuje v kontextech pedagogiky, didaktiky výtvarné výchovy a galerijní edukace. Z této pozice pak nahlíží specifika spojená s dětským divákem.
Ve výzkumu se zaměřuje na konkrétní výukové situace, které se zakládají na práci s obrazem. Problém interpretace uměleckého díla je nahlížen ve vztahu k vizuální gramotnosti, kritickému myšlení, rozvoji kreativity, a to i v kontextu kurikula. Výstupy výzkumu prezentuje na českých i mezinárodních konferencích. Je pravidelnou přispěvatelkou časopisu Výtvarná výchova. Pedagogickou praxi má na ZŠ, ZUŠ, VOŠ i VŠ. Didaktiku výtvarné výchovy, galerijní edukaci a ateliérovou tvorbu (keramiku) vyučovala na KVV PedF UK, kde pokračuje v odborné spolupráci. Didaktickou analýzu výtvarného díla vyučuje v rámci pedagogického modulu na UMPRUM.
Je absolventkou oboru Výtvarná výchova a Pedagogika na Pedagogické fakultě UK v Praze, kde absolvovala doktorský studijní program zaměřený na oborovou didaktiku. Na poli teorie vychází z vybraných oblastí postmoderní filozofie, teorie vizuální kultury, teorie dějin umění, okrajově pak kognitivní lingvistiky. V rámci těchto teorií se soustředí na pojednání, která odhalují paradigmatické změny obracející perspektivu směrem k divákovi a jeho prožívání, a v tomto kontextu reflektuje proměny institucionální praxe. Na vybrané teorie a jejich výstupy navazuje v kontextech pedagogiky, didaktiky výtvarné výchovy a galerijní edukace. Z této pozice pak nahlíží specifika spojená s dětským divákem.
Ve výzkumu se zaměřuje na konkrétní výukové situace, které se zakládají na práci s obrazem. Problém interpretace uměleckého díla je nahlížen ve vztahu k vizuální gramotnosti, kritickému myšlení, rozvoji kreativity, a to i v kontextu kurikula. Výstupy výzkumu prezentuje na českých i mezinárodních konferencích. Je pravidelnou přispěvatelkou časopisu Výtvarná výchova. Pedagogickou praxi má na ZŠ, ZUŠ, VOŠ i VŠ. Didaktiku výtvarné výchovy, galerijní edukaci a ateliérovou tvorbu (keramiku) vyučovala na KVV PedF UK, kde pokračuje v odborné spolupráci. Didaktickou analýzu výtvarného díla vyučuje v rámci pedagogického modulu na UMPRUM.