Zvyšování dostupnosti a přístupnosti
kultury je jedním ze strategických cílů Státní kulturní politiky 2021 až
2025. Specialisté z Národní galerie v Praze představí účastníkům
workshopu tipy, jak přistupovat ke komunikaci a
marketingu v kulturní instituci, včetně příkladů z praxe. Zaměří se zejména na konkrétní ukázky
a postupy úspěšných komunikačních strategií a marketingových kampaní.
Ve spolupráci s agenturou McCann Prague ukáží, jak lze obrátit negativní
postoj v pozitivní kampaň. Součástí workshopu bude také prezentace různých
nástrojů, které NGP využívá pro vyhodnocování svých aktivit a správu
sociálních sítí, i způsobů posuzování efektivity investovaného času a
financí.
Hlavní témata workshopu:
1. Sociální sítě: Jak mít dobře fungující a udržitelnou komunikaci na sítích FB, X, IG, Li, YouTube
2. Mediální komunikace – přehled české mediální krajiny, jaké nástroje, jakým způsobem a kdy používat. Media relations. Krizová komunikace. Jak vystupovat v médiích. Na co si dát pozor.
3. Jak otočit negativní komunikační vlnu v pozitivní kampaň (Agentura McCann Prague)
Program ke stažení zde.
Místo konání: Veletržní palác, auditorium v 6. patře, Dukelských hrdinů 47, Praha 7
Cílová skupina: ředitelé muzeí a galerií, odborní zaměstnanci muzeí zodpovědní za propagaci muzea a komunikaci s veřejností, odpovědní zaměstnanci zřizovatelů
Předpokládaná kapacita: 50 účastníků (rozhodovat bude datum přijetí přihlášky)
Cena: zdarma, registrace nutná
Termín registrace: do 27. 9. 2024
Přihlášky: vyplněný formulář e-mailem na adresu dagmar.jelinkova@ngprague.cz
2. Mediální komunikace – přehled české mediální krajiny, jaké nástroje, jakým způsobem a kdy používat. Media relations. Krizová komunikace. Jak vystupovat v médiích. Na co si dát pozor.
3. Jak otočit negativní komunikační vlnu v pozitivní kampaň (Agentura McCann Prague)
Program ke stažení zde.
Místo konání: Veletržní palác, auditorium v 6. patře, Dukelských hrdinů 47, Praha 7
Cílová skupina: ředitelé muzeí a galerií, odborní zaměstnanci muzeí zodpovědní za propagaci muzea a komunikaci s veřejností, odpovědní zaměstnanci zřizovatelů
Předpokládaná kapacita: 50 účastníků (rozhodovat bude datum přijetí přihlášky)
Cena: zdarma, registrace nutná
Termín registrace: do 27. 9. 2024
Přihlášky: vyplněný formulář e-mailem na adresu dagmar.jelinkova@ngprague.cz