Putovní výstavu Andyho Warhola připravilo Museum of Modern Art v New Yorku. Její první zastávkou byla Fondation Cartier pour l'art contemporain ve francouzském Jouy-en-Josas, která výstavu spolupořádala, a po Praze ji měli možnost zhlédnout ještě návštěvníci v Drážďanech, Budapešti, Bělehradě a Varšavě.
Vystavováno bylo téměř 90 sítotisků, včetně ikonických děl, jakými jsou Warholovy portréty Marilyn Monroe či Jackie Kennedy. Výstava měla obrovský návštěvnický ohlas (zhlédlo ji přes 80 tisíc návštěvníků) a byla hojně reflektována v tisku. V tomto ohledu je zajímavé, že výstava, charakterizovaná v recenzi Petra Volfa jako „splněný sen“ (viz Petr Volf, článek Zázraky se dějí v MF 25. 9. 1990), byla naplánována a schválena již v září 1989. Může sloužit jako jeden z příkladů výrazného uvolňování společensko-politických poměrů, které se projevovalo i v našem výtvarném prostředí v druhé polovině osmdesátých let.
Vystavováno bylo téměř 90 sítotisků, včetně ikonických děl, jakými jsou Warholovy portréty Marilyn Monroe či Jackie Kennedy. Výstava měla obrovský návštěvnický ohlas (zhlédlo ji přes 80 tisíc návštěvníků) a byla hojně reflektována v tisku. V tomto ohledu je zajímavé, že výstava, charakterizovaná v recenzi Petra Volfa jako „splněný sen“ (viz Petr Volf, článek Zázraky se dějí v MF 25. 9. 1990), byla naplánována a schválena již v září 1989. Může sloužit jako jeden z příkladů výrazného uvolňování společensko-politických poměrů, které se projevovalo i v našem výtvarném prostředí v druhé polovině osmdesátých let.